Gmina Krasocin / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasocinie ogłasza nabór wniosków do Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”  dla Jednostek Samorządu Terytorialnego   - edycja 2026. 

Celem Programu jest świadczenie usług asystencji osobistej jako formy ogólnodostępnego wsparcia osób z niepełnosprawnością w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.

Jubileusz 700-lecia Krasocina - Dożynki GminneTegoroczne dożynki miały wyjątkowy charakter, ponieważ obchodzone były w ramach Jubileuszu 700-lecia powstania Krasocina. Uroczystość rozpoczęła się mszą św. w Kościele Parafialnym pod wezwaniem św. Doroty i Tekli w Krasocinie, sprawowaną przez ks. Pawła Kowalskiego - proboszcza  parafii Krasocin, ks. Tadeusza Siciarskiego - proboszcza parafii Bukowa, ks. Jerzego Koronę - proboszcza parafii Kozłów, ks. Jacka Szymańskiego - proboszcza parafii Oleszno oraz ks. Mateusza Kościołka z parafii Św. Jana Chrzciciela w Kielcach.

PLAKATW niedziele, 31 sierpnia br., w Moskorzewie odbędą się XXII Dożynki Powiatowe. Organizatorzy: Powiat Włoszczowski i Gmina Moskorzew, przygotowali dla uczestników wydarzenia wiele atrakcji.

LOGOKomenda Powiatowa Policji we Włoszczowie uprzejmie informuje, iż został wdrożony plan priorytetowy, a jego zakładanym celem do osiągnięcia w okresie od 01.08.2025 r. do 31.01.2026 r. jest ograniczenie występowania zjawiska grupowania się młodzieży, niszczenia mienia, zaśmiecania miejsca publicznego, zakłócania porządku publicznego oraz spożywania alkoholu w rejonie Zespołu Placówek Oświatowych im. Witolda Pileckiego w Krasocinie przy ul. Floriańskiej 1 oraz w rejonie Placówki Kultury przy ul. Macierzy Szkolnej 2.

PLAKATZbieraj elektroodpady i zdobywaj nagrody dla swojej społeczności!. Zapraszamy Sołectwa i Koła Gospodyń Wiejskich do wzięcia udziału w naszym programie „Czyste Sołectwo”! Dzięki tej inicjatywie możecie zadbać o środowisko i zdobyć fundusze na lokalne potrzeby – bez kosztów, formalności i zbędnej biurokracji.